بانک صنعت و معدن در ارزیابی قانون حمایت از مصرف کنندگان بالاترین امتیاز را کسب کرد

بانک صنعت و معدن بالاترین امتیاز را در شاخص های ارزیابی و ارزیابی های میدانی قانون حمایت از مصرف کنندگان استانداری تهران دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، کیفیت اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات به مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، آموزش و فرهنگ سازی در تکریم ارباب رجوع از جمله شاخص های مورد نظر در ارزیابی قانون حمایت از مصرف کنندگان است که بانک صنعت و معدن در مجموع ، امتیاز 100 را به دست آورد و در جایگاه سطح یک این ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است ارزیابی امتیاز شاخص های قانون حمایت از مصرف کنندگان در سطح استانی کشوری انجام شده است.

تاریخ انتشار: 21 / 01 / 97