شرایط و مدارک درخواست درگاه اینترنتی

شرایط مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی:

  1. دارا بودن مجوزهای شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه کسب و یا جواز کار) مرتبط با فعالیت مورد نظر در اینترنت و نیز اقامتگاه قانونی
  2. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی
  3. رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
  4. عدم منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور
  5. دارا بودن وب‌سایت آماده جهت فروش اینترنتی

مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی: (ویژه اشخاص حقوقی)

  1. تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
  2. تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شرکت و یا موسسه نزد یکی از شعب بانک‌های کشور
  3. تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و مسئولین صاحب امضا
  4. تصویر برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات
  5. آگهی تاسیس شرکت

مدارک مورد نیاز برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی: (ویژه اشخاص حقیقی)

  1. تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
  2. تصویر صفحه اول دفترچه حساب بانکی به نام شخص نزد یکی از شعب بانک‌های کشور
  3. تصویر برابر اصل کارت ملی و شناسنامه
  4. تصویر برابر اصل اجاره‌نامه یا سند مالکیت محل کار یا سکونت

نکات قابل توجه قبل از اقدام به تکمیل فرم:

  • در فرم باز شده پس از تکمیل اطلاعات بر روی دکمه ثبت و پیش نمایش اولیه سایت کلیک نموده و پس از مطالعه قرارداد آن را در دو نسخه چاپ و به همراه مدارک پیوست به آدرس تهران میدان ونک انتهای خیابان خدامی پلاک 104 شرکت پرداخت الکترونیک سامان (پیمانکار معتمد این بانک در حوزه پرداخت اینترنتی) ارسال بفرمایید.
  • فرم ارسال شده توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان تعریف ترمینال شده و ظرف 48 ساعت از طریق پست الکترونیک در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  • شماره ترمینال ارسالی تازمان دریافت مدارک و قرارداد دارای محدودیت سقف تراکنش تا مبلغ 1500 ریال می باشد که پس از دریافت مدارک و کامل بودن آن محدودیت برداشته خواهد شد.
ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی