.
.
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 

عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن: بهترین راهكار برای وصول مطالبات، ايجاد تعامل مثبت با مشتريان است

اصغر پاك طينت عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: مذاکره، استمهال و يا اقدام قانوني و حقوقي راهکارهاي پيگيري وصول مطالبات بانکها است اما در وهله نخست هر پرونده بايد به صورت موردي بررسي شود و بهترين راهكار، ايجاد تعامل متبت با مشتريان است.
1398/9/3 يكشنبهتعداد بازدید:236
.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه به همراه اعضاي كميته وصول مطالبات اين بانك به استان سمنان سفر كرده بود در جلسه اي كه با حضور مجريان طرح هاي صنعتي به منظور تعيين تكليف بدهي ريالي و ارزي غير جاري واحد هاي توليدي اين استان تشكيل شده بود، افزود: روش وصول مطالبات به شرایط مشتری، شرایط قرار داد و برآوردی که از زمان و فرایند انجام کار صورت می گیرد، بستگی دارد.
پاك طينت ضمن بيان اين كه بايد همواره شرايط اقتصادي كشور و مشكلات مشتريان را در نظر داشته باشيم تصريح كرد: بانك حافظ منافع مشتريان خوش حساب است.
وي تاكيد كرد : يكي از شاخص هاي درجه بندي شعب، مقوله وصول مطالبات است و اعطاي پاداش ها و پرداخت هاي پرسنلي نيز بر اساس معيارهاي عملكردي در دستور كار قرار گرفته است.
عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: در پس هر پرونده مطالباتي يك مشتري وجود دارد كه به هر دليل از بازپرداخت منابع بانك خودداري كرده است و مديران و كارشناسان شعب بايد با استفاده از راهكارهاي قانوني امكان ايفاي تعهدات را براي آنان به وجود آورند.
در اين جلسه در خصوص 6 فقره بدهي ارزي مشتريان ستادي بانك كه ازمحل منابع صندوق توسعه ملي (جزء دال بند 6 ) و صندوق ذخيره ارزي، تسهيلات دريافت كرده اند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتني است در حاشيه سفر ياد شده پاك طينت به اتفاق هيات همراه از 4 واحد صنعتي اتومبيل سازي فردا، نورين ريس، كوير جين و نساجي كوير بازديد كرد و در جريان روند پيشرفت و فعاليت اين واحدهاي توليدي قرار گرفت.
.
.

بيشتر
نسخه قابل چاپ

.تهـران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع چمران، شماره 2917

.22029811-19

.1965643511

.info[@]bim.ir

.19615-314

.

تمام حقوق برای بانك صنعت و معدن محفوظ می باشد.